Skrevet av Emne: Tamiya Horch 1a  (Lest 794 ganger)

Sverre Nordve

• IPMS Medlem
  • Forumplager
Tamiya Horch 1a
« på: 01.01. 2009 21:15 »
Litt tidsfordriv må man ha når en skal sitte langvakt. Jeg rasket med meg en sak som Arild var så grei å slenge med sammen med noe annet jeg handlet av han for en stund siden. Om dette gamle skrotet fikk litt medfart på veien oppover gjorde da ingenting. Det viste seg lurt å ikke ta med noe som er høyere verdsatt for den flak-tilhengern var knekt i to når jeg åpnet esken igjen. Jeg tror uansett jeg skal la skytset ligge og heller konse på bilen.  

Prislappen vitner om en lang reise.

Det meste av deler ligger løst i bunnen av esken, men det ser forløpig ikkt ut til at noe har funnet veien ut gjennom det store hullet i lokket.

Så langt kom forrige eier... Stigtrinnene var limt på feil sted og knekt av. Skjermene fulle av limsøl. Ellers er alt greit. Det går sikkert ann å snekre en liten feltrep. av stigtrinnene og limsølet har jeg fått klippet, skrapt og pusset vekk det meste av.

Arild Moland

• IPMS Medlem
  • Pest og en plage
Sv: Tamiya Horch 1a
« Svar #1 på: 01.01. 2009 21:26 »
Se der du er du jo i gang!

Jeg må imidlertid få innskyte at det ikke er "forrige eier" som startet på denne, men eieren før der igjen. Hos meg tok den bare opp plass i skapet, så det er godt å se den er kommet til noen som gir settet litt oppmerksomhet  :thumb:

Arild :)
Prosjekt i arbeid nå:

Javisst!

Kjetil Olsen

• IPMS Medlem
  • Pest og en plage
Sv: Tamiya Horch 1a
« Svar #2 på: 02.01. 2009 18:28 »
Har bygget dette settet for mange år siden jeg også. Passform og detaljer er helt greit, men det kreves litt innsats for å få modellen til dagens standard. Skal bli spennende å se hvordan du angriper.  :)