Skrevet av Emne: Slutt på byggingen  (Lest 501 ganger)

Andreas Broch

• Forumplager
Slutt på byggingen
« på: 07.10. 2008 10:51 »
Som sikkert noen av dere har skjønt har det vært veldig dårlig med aktivitet fra meg på forumet i det siste (Ikke at det var altfor mye før heller) .Ikke bare angående egne prosjekter, men også å følge opp andres. Jeg har lagt all modellbyggingen helt på hylla for en periode nå. Det er blitt litt vel hektisk med skolearbeid i det siste, samtidig som jeg har begynt å jobbe for Norgeshus to dager i uken. Og frem til masteroppgaven skal levers regner jeg ikke med at det blir noe mer tid til byggingen i allefall. Modellbyggingen ble derfor altfor underprioritert, og alt har blitt pakket ned forsiktig og sendt tilbake til østlandet. Der blir det vel liggende frem til jeg er ferdig med utdannelsen i løpet av sommeren 2009. Så får jeg heller ta opp igjen alt da :)

Jeg kommer fortsatt til å følge med her inne på forumet og prøve å lære mer fra dere som har mer erfaring, selvom "learning by doing" blir borte. Håper på å få se mye fint fra dere alle her inne fremover. Også skal jeg komme, forhåpentligvis, sterke tilbake om et års tid. :)

-Andreas-
Tilbake og snuser på forumet, så får vi se om byggingen kommer etterhvert også.......

Arild Moland

• IPMS Medlem
  • Pest og en plage
  • Takket: 120 ganger
Sv: Slutt på byggingen
« Svar #1 på: 07.10. 2008 10:57 »
Det vil lønne seg i lengden å prioritere utdanninga til den er fullført ja. Lykke til med den, og så får du tidsnok tid til å bygge igjen. Vi har nok alle noen pauser av ymse varighet, men det pleier å komme i orden til slutt da  :thumb:

Arild
Prosjekt i arbeid nå:

Javisst!

Einar Sandvik

• Styret
  • Pest og en plage
  • Takket: 176 ganger
« Svar #2 på: 07.10. 2008 13:34 »
Jeg holder med deg i valget du har tatt med å nedprioritere modellbygging til fordel for studier.  :) Sjøl hadde jeg også en byggefri periode mens jeg studerte.

PS: Det er ingenting i vegen for å titte innom forumet eller kjøpe byggesett, sjøl om du ikke bygger. ;)

Andreas Broch

• Forumplager
« Svar #3 på: 07.10. 2008 13:37 »
Takk for det! Jeg har vel alltid prioritert studiene, derfor det har blitt altfor lite bygging. Kom vel bare til et punkt der det var bedre å bare legge bort alt inntil videre, enn å prøve å klemme inn litt tid. Så kommer nok tilbake til det bare jeg får ferdig utdannelsen :)

Er nok ingen fare med at jeg ikke kommer til å være litt på forumet nå og da. Må jo følge med på hva dere holder på med   :D (og også kanskje kjøpe litt sett, kikke rjo alltid etter det  ::))
Tilbake og snuser på forumet, så får vi se om byggingen kommer etterhvert også.......

Stein brandal

• IPMS Medlem
  • Seriøst ivrig
« Svar #4 på: 07.10. 2008 19:36 »
Hei Andreas. Det er jo viktig med utdannelse. Tid til modellbygging kommer du til å få ved et senere tidspungt. Håper du kjøper modeller, slik at du har til du kan ta opp igjen hobbyen. Håper du tar kontakt når annledningen byr seg. Lykke til med studiene.
Stein