Skrevet av Emne: MB LPS  (Lest 403 ganger)

bugace

• Gjest
MB LPS
« på: 17.07. 2008 19:18 »
Da var denna då!!  :(
Har vært litt til og frå på denna, som så mange andre, men på ein litt anna måte enn vanligt. Normalt sett, så bygge eg bare, klatte ting i hop liksom. Her kom eg opp i litt trøbbel når eg for framøve, hytta kunne eg ikkje bruka som eg tenkte >:(

Bokstavane vise alle plassar eg måtte begynna forandra om eg ville bygga ei tilt hytta, men nei. Gidda ikkje.
OK, då var spørsmålet om da skulle bli ein curbside eller ikkje? Ramma var i detta tilfellet allereie bygd, med resin heavy duty bakpart frå KFS. Eg må uansett setta ein motor bonn for å simulera detaljert under der, så noko scratch kjem eg ikkje unna.
Med tilt hyttene kom V8, V10, V12 etc. motorane til MB. Motoren i dei eldre faste hytene var rekke seks, opp til vel 12 liter. Hytta eg har mangla og golv. Einaste delen av interiøret er dashen. OK, då falt valget på motorbygging. Bilder er annskaffa, men eg skulle gjerna hatt fleire. Gearkassen blir tatt frå Italeri V8 motoren. Blokka er frå skrotkassen, trur da er Mack 6ar, som har fått ca 4mm skåren av på midten, horisontalt. Ventildekslo frå Italeri blei fjerna frå V8, sjøl om dei langt i frå er rette, men to av sidene ser ganske greie ut. Resten blir modifisert med styren og sparkel. Er ein del meir som må gjerast, men eg har heldigvis noken skrot lastebilar eg kan henta diverse delar frå, så da bør gå sånn noko lunde.

Gaute Halsaunet

• IPMS Medlem
  • Pest og en plage
  • Takket: 22 ganger
Sv: MB LPS
« Svar #1 på: 18.07. 2008 01:15 »
Dette blir tøft å følge med på. Leste en artikkel i MB Classic for en stund tilbake om en meget fin slik en i Tyskland. Den hadde Wackenhüt høytakshytte og Trilex hjul, myycket fint :)
TTT
Arrgh!!! She had a fine hull indeed!!
http://www.hubgarage.com/mygarage/Atmobil