Skrevet av Emne: Happy Dances!!  (Lest 10731 ganger)

Niclas.A.Gedde

• IPMS Medlem
  • Pest og en plage
Sv: Happy Dances!!
« Svar #90 på: 06.01. 2013 13:21 »
tengte det samme selv  ;D ;D ;D jeg måttte studere det bildet litt ekstra ::)

Niclas :)

Tor Henning Engen

• IPMS Medlem
  • Seriøst ivrig
« Svar #91 på: 06.01. 2013 13:59 »
Det er franske skilt på den, men det seier kanskje ikkje noko, eller ka Jens Roger???????????? ;)

Jens Roger Kristoffersen

• IPMS Medlem
  • Pest og en plage
« Svar #92 på: 06.01. 2013 14:46 »
Ja jeg så det var JR i reg nr  ;D
Hatten var sånn typisk engelsk, så la oss konkludere med at det er en engelskmann som er blitt servert "escargots à l'ail" til lunch og så tatt med på kjøretur for å få demonstrert den ypperlige fjæringa i en franskmanns nye Floride... fransk-engelsk vennlighet i praksis  ::)

That was an irreplaceable Steinway!
Not anymore, Madame.

Tor Henning Engen

• IPMS Medlem
  • Seriøst ivrig
« Svar #93 på: 11.01. 2013 17:37 »
Tja, mye vil ha meir heite da, så no skal da være nok ein Floride på vei til Sandnes.  wOOt :cheers:

Tor Henning Engen

• IPMS Medlem
  • Seriøst ivrig
« Svar #94 på: 19.01. 2013 03:58 »
Jaha. Då var Renault Floride nr to i hus. Løye ka flaks man har inn i mellom. Eller er da sånn att da heller er ei plaga, att da dukker opp fleire av ein sjelden sak på sama tio? ???
No er da i alle fall for seint å angra.  ;D
Den lyse blå, eller "Bleu Narvik", er no demontert. Detta gjekk overraskandes bra. Den låg ca 1 veka i vatn, før den havna i pose, og 4 dagar i frysaren. Noken plassar blei da sår langs limskøytane, dvs limen var sterkare enn plasten, og noken plassar blei delane delvis sittandes igjenn på der dei var limt fast. Ingenting some krever store reperasjoner.
Så fekk eg heim denna:

Alle bildene er her:  http://public.fotki.com/bugace/plastic-modelbuilding/modelboxes-1/automotiv-modelkit-boxes/record-125/

Ei eska som var ganske så bra. Denna var støypt i ein tilnerma farge til "Jaune Bahama", som Record så fint har merka under eska. Dei gav ut modellen i lys blå, gull(gul), grønn, og rød plast.
Som dåke ser, så var denna påstarta. Dekka er limt i hop, og hoveddelane på motoren, så vel som det er lagt på litt maling. Legg merke til heilt mint vinduer, og att kromen blei lagt oppå klar plast!!
Denna kosta og ein god del peng. 58 pund, pluss frakt, og toll. Eg synest den er verd da, og litt til. Settet har ca 70 delar. Detaljane er overraskandes fine, og til tross for "multipiece" kaross, så kan den bli ein meget skjepeleg modell. Eg ser eg må dela bakdelen i to, sånn att eg kan lakkera karosseriet etter det er satt i samen. Deler eg bakdelen i to, horisontalt så det blir skjult av bakfangaren, så kan eg få underdelen på plass i eit heilt stykke. Detta kan og gjer da muligt å laga resinkopiar. Desse vil i så fal bli laga med heilt karosseri, med panser, og koffertlokk på plass. Så vil bunnplata bli støypt med golv, og kanalar/ramma i eit. Brannveggar, dash, interiørsider, etc blir separate delar. Truligt vil eg gjer da sånn att ein kan velga vidare kva delar ein vil ha.  Bare ikkje tru att eg får detta til med da aller, aller førsta. Karosseriet er nemmeligt så tynt, att eg trenger litt trening med støyping først.

Gaute Halsaunet

• IPMS Medlem
  • Pest og en plage
« Svar #95 på: 19.01. 2013 21:55 »
Så flott :thumb:
Får du til resinkopier så bestiller jeg iallefall en.
TTT
Arrgh!!! She had a fine hull indeed!!
http://www.hubgarage.com/mygarage/Atmobil

Tor Henning Engen

• IPMS Medlem
  • Seriøst ivrig
« Svar #96 på: 18.02. 2013 02:57 »
Denna gongen er da ikkje så mykje dansing avdi eg har fått tak i noko spesielt, men avdi eg føle eg begynne å få tak på organiseringo av samlinga mi.
Ned frå loftet har eit og eit merke kommet, bilder tatt, og så opp på loftet med dei igjenn. Til no er da vel bare Mercedes eg har fått sånn noko lunde ferdig. D.v.s. eg har fått oversikt på dei som ikkje er starta. Noken over raskelsar underveis har da blitt som att ein W124 CE, var ein W201 190E, men ein får akseptera att amerikanske selgara som ikkje har så stor kunnskap om europeiske bilar gjer sånne feil når dei skjekker oppe i eskene.

Her er MB samlinga, minus eit par kassavogner eg har liggandes.
http://public.fotki.com/bugace/plastic-modelbuilding/my-own-collection!/unstarted-models-1/german/mercedes--mercedes-benz/

Tor Henning Engen

• IPMS Medlem
  • Seriøst ivrig
« Svar #97 på: 23.02. 2013 16:55 »
Organiseringa går framover. VW samlinga. Eller VW, og VW relaterte, var større enn forventa. ::) Kanskje tid for noken bytter, då eg gjerna skulle ha tak i Revells eigen nye Sambabus.
Her er kva eg har, eller nesten alt eg har. Veit eg har ein til T25 Camper, som ligger litt spred, siden den er påbegynt.

http://public.fotki.com/bugace/plastic-modelbuilding/my-own-collection!/german/vw/

Gaute Halsaunet

• IPMS Medlem
  • Pest og en plage
« Svar #98 på: 23.02. 2013 20:30 »
Du har en fin samling vwer der ja. Hvordan er AMTs Shorty boble? Og er det mange par ski med i Hasegawas ski versjon av 67n?
TTT

Tor Henning Engen

• IPMS Medlem
  • Seriøst ivrig
« Svar #99 på: 23.02. 2013 21:26 »
Hei Gaute. AMT's shorty er basert på Manx plata. Dei kom med den først, men når dei såg kor bra Revells Boble solgte så laga dei ein kaross til den korta plata. Det er bare karossen, og tillhørandes som er ulikt Manxen. Same felg, og dekk alternativa.
Sjekka T Buggyen med da sama. Den har ingenting til felles med noken av dei. Men der er ein Corvairmotor som nok passar i Manxen, og andre luftkjølte. Dessuten ei underliggandes rama, som ein nok kan bruka under eit T1 golv, om ein ynskjer bygga T1 rod med framflytta stiv aksling etc. Golvet i T Buggyen er nesten som T1 golvet, men altså uten VW rama.

Hasegawa Bobla har 4 par ski, med to forskjellige lengder. Meiner dei er dei same som i deira Figur, alpin pakke. Desverre er alle skistavane av same lengda.

Kjell Terje Trones

• IPMS Medlem
  • Pest og en plage
« Svar #100 på: 24.02. 2013 10:42 »
Flott samling der ja, Tor Henning! :thumb:
Mye der som også står på ønskelista mi. Men handling av VW-modeller har ikke så høy prioritet hos meg for tiden.

Når det gjelder AMT's Manx og kort-boble, fantes samme chassis og drivverk også i enda et byggesett, nemlig denne:

Også basert på et eksisterende karosseri som ble probusert på sent 60-tidlig 70-tall. Synes å huske at dette karosseriet het Berry Mini-T...
Man er aldri for gammel til å ha en lykkelig barndom!
Online album:
http://public.fotki.com/slabbedask/

Gaute Halsaunet

• IPMS Medlem
  • Pest og en plage
« Svar #101 på: 24.02. 2013 14:38 »
Tor Henning: Du skulle vel ikke tilfeldigvis ha IMCs Psychedelic Surf Buggy i 1:20? Jeg har denne og mangler framdekkene i settet. Disse ligner litt på gamle traktordekk, altså bare med langsgående riller.
TTT

Tor Henning Engen

• IPMS Medlem
  • Seriøst ivrig
« Svar #102 på: 05.03. 2013 22:55 »

Det skjule seg ein extra skatt I Shalako eska, men eg husker ikkje om det er den du trenger deler til Gaute?

Gaute Halsaunet

• IPMS Medlem
  • Pest og en plage
« Svar #103 på: 06.03. 2013 00:55 »
Tok en titt i albumet ditt og dette bildet:

Her ser det ut til at karosseriet oppå eska er det samme som Surf Buggyen jeg har. Skulle du ha framdekk liggende som passer så vil jeg gjerne låne for å ta resinkopi eller kjøpe de av deg ;)
TTT

Tor Henning Engen

• IPMS Medlem
  • Seriøst ivrig
« Svar #104 på: 07.03. 2013 20:59 »
Skal finna den fram. Er enkelt no når eg veit kor ting er. :thumb: