Skrevet av Emne: Happy Dances!!  (Lest 6720 ganger)

Tor Henning Engen

• IPMS Medlem
  • Seriøst ivrig
Sv: Happy Dances!!
« Svar #105 på: 30.03. 2013 16:39 »
På lofte går da no skikkeleg framover. Til og med fått oversikt over lastebilar/trailara, og bildelen av det eg hadde for salg. Detta var på da andra loftet :D

Men her er andre grunnar til litt dansing. Først Golf II. Var ikkje '80 tallet tøft!!

Litt mindre skala, god gamal Aurora modell!!

Og to te i den mindre skalaen, men ikkje så gammalt

Denna var eg glad for å finna :) til rimelege pengar. Pga av att eg måtte hjelpa Gaute med ein Mercedes, som då måtte erstattast i eigen samling, så fant eg denna med. Så å væra hjlpsom kan vær nyttigt på mange måtar.

Nesten samtidigt kom denna, som ein rett og slett ikkje kun kan ha ein av.

I sama eska som GT'n kom '62 Meteor resto objekt.

i samen med resto objekt '65 Lincoln

i samen med 50 Olds fastback resinkaross

og den eska blei toppa av ein '62 Imperial 4 door frå Revell. Bygd den med, men ikkje malt, og da manglar kun eit baklys!!

Blir helst litt meir enn dansing når ein får heim sånne gamle skjønnheta. Ei tåra og to dryppa nok og........ ::)

stian høiby

• IPMS Medlem
  • Forumplager
« Svar #106 på: 30.03. 2013 18:41 »
om du trenger en orginal eske til en av floride settene dine,så ligger det en på qxl faktisk,esken ser meget pen ut også:
http://www.qxl.no/pris/samleobjekter-antikviteter-kunst/gamle-leker/biler/stor-modellbil-eske-floride-fra-60-tallet/v/an694623426/

Gaute Halsaunet

• IPMS Medlem
  • Pest og en plage
  • Takket: 22 ganger
« Svar #107 på: 31.03. 2013 12:51 »
Hvem har produsert 50 Olds fastback resinkarossen?
TTT
Arrgh!!! She had a fine hull indeed!!
http://www.hubgarage.com/mygarage/Atmobil

Tor Henning Engen

• IPMS Medlem
  • Seriøst ivrig
« Svar #108 på: 13.04. 2013 16:00 »
Hvem har produsert 50 Olds fastback resinkarossen?

Veit du ka, da veit eg ikkje. Eg kjpte den second hand frå USA. Men den seer ut til å være laget for Revell settet. Eska minner om Flintstone.

Niclas.A.Gedde

• IPMS Medlem
  • Pest og en plage
« Svar #109 på: 13.04. 2013 16:16 »
det er et flintstone sett!

Niclas :)

Tor Henning Engen

• IPMS Medlem
  • Seriøst ivrig
« Svar #110 på: 13.04. 2013 16:16 »
Ein del omleggingar på mi Fotki sia, så ein del gamle linkar har kanskje dotte vekk. Men ifm med turen til CCM, så blei da handla litt.

Airtrax!!

Og litt meir

Noken som veit kor det er muligt å få huka fleire av desse bøyde filene?

Og dekal options til mitt favoritt fly!

Så må eg finna rette flotørar!! :doh:
Og når eg var vel heima, så va denna kommen i posten:

Tor Henning Engen

• IPMS Medlem
  • Seriøst ivrig
« Svar #111 på: 24.11. 2013 15:46 »
Først. Ein del omlegging på fotki, då dei flyttar serverane sine t Baltikum, men etter kvart skal bilder væra tilbake.

Jukser litt her no.
Har tatt meg litt ut i da sista, og vunnet følgandes på auctioner:

Denna Taunusen er ca 1/20-1/22 vil eg gjetta. Har ikkje kontrollmålt.

Rett og slett litt kosligt å væra i gong igjenn. Snart sitter eg å bygger og.

Tor Henning Engen

• IPMS Medlem
  • Seriøst ivrig
« Svar #112 på: 30.12. 2013 23:49 »
Lagt til litt meir i samlinga.  Totalt blei det eit 5 sifra beløp på desse. Får igjen litt når eg bytter ein Galant med Juha, får ein VW 411. Og har solgt ein Galant, og Land Roveren.

Denne er ikkje 1/24 som det står på eska, men 1/20. Selges derfor med tap, kr 400,-

Dei to igjenværandes Galantane vil eg ha. Dei er i alle fall ikkje for stor i.f.t. oppgitt skala. Eg mistenker dei til og med kan væra 1/25.
Om noken har ein Sapporo, Starion, eller anna Mitsubishi, eller Colt, med orginal stålfelgar, så er eg interessert.

Denna kan vær anelsen større enn 1/24, men ikkje verre enn att eg vil ha den. Evnt. bytte mot anna snadder.

Denna er solgt.

Denna fekk eg takk i frå Japan. Ein del billigare enn ebay. Jens Håkon har og ein liggandes som er min, så no er eg dobbelt glad. Motroren virkar noko meir detaljert enn i Airfix MGB, så eg tenker eg vil prøva laga til eit detaljsett for MGB'en. Dei brukte samme motor, men forskjellige oppsett. Skal og bruka denna til å støypa opp ein del deler til å fullføra to resin karosser, ein sedan, og ein Coupe.

Ja, detta er då den einaste Irske bilen eg veit om i 1/24. På eska står det heinkel, og det er for så vidt rett, men då må logoen skiftes ut. Detta er den lisens produserte utgava, bygd i Irland under namnet Trojan 200. Faktisk den skjeldnaste versjonen også, nemlig 4 hjularen.

Her er ein trehjular. Eska er jo ikkje fine, men innholdet var heilt top. 2500 yen pluss, pluss, men likavel kom den heim billigare enn noko anna Gunze High Tech eg har kjøpt.
 Denna eska frå Japan brukte 7 dagar frå Stavanger til Sauda. 2 timars båt tur. Joda, dei køyre ikkje i høgtider, og stormen stoppa noken ferje. Stormen var før 23. Randi reiste frå Sauda til Sandnes den 22, og familien kom til Sauda 23. 24. var da ikkje noko stopp i båt trafikken?? Service, nei. Venta til neste transport, kan ikkje ta hensyn til mottakar. Det er posten detta. Men så fekk eg julakvelden i dag og.

Terje Rønningbakken

• IPMS Medlem
  • Pest og en plage
« Svar #113 på: 31.12. 2013 04:04 »
de felgene og den oljekjøleren på Galanten virket interessante :shifty: noe du kanskje vil kvitte deg med etterhvert? :) Har vel ett sett med Corolla stålfelger liggende om jeg leiter litt :)
"Til høsten kommer det jo Tyske NATO soldater hit for å øve,
ja og dem ska befri oss fra russen som befridde oss ifra dem i 45"

Oluf

Volvo 240SE (Blue Pearl prosjekt)
http://forum.volvoforum.no/viewtopic.php?f=15&t=695

Tor Henning Engen

• IPMS Medlem
  • Seriøst ivrig
« Svar #114 på: 31.12. 2013 04:35 »
Trur nok ikkje eg kvitter meg med noken av dei felgane, eller dekka. Er ein del mindre enn det man finner på da mesta i dag, og så er dei jo retro. D.v.s., heilt i mi gata.

Tor Henning Engen

• IPMS Medlem
  • Seriøst ivrig
« Svar #115 på: 31.12. 2013 13:10 »
Fekk eit par å julafto og.

:cheers:

stian høiby

• IPMS Medlem
  • Forumplager
« Svar #116 på: 26.01. 2014 19:13 »
da ble det jammen meg en floride på meg også,litt annen boxart,og støpt i grønn plast

Gaute Halsaunet

• IPMS Medlem
  • Pest og en plage
« Svar #117 på: 26.01. 2014 19:19 »
da ble det jammen meg en floride på meg også,litt annen boxart,og støpt i grønn plast

Jasså  så det var du som kjøpte den ja ;)
TTT

stian høiby

• IPMS Medlem
  • Forumplager
« Svar #118 på: 26.01. 2014 19:21 »
den på ebay.uk ja

Gaute Halsaunet

• IPMS Medlem
  • Pest og en plage
« Svar #119 på: 26.01. 2014 21:27 »
Hadde en plan på å handle den jeg også, hadde fulgt med den i nesten ei uke nå men sparte meg heldigvis penger der.
TTT