Skrevet av Emne: Reims FR 172K Rocket  (Lest 729 ganger)

bugace

• Gjest
Reims FR 172K Rocket
« på: 24.05. 2008 19:45 »
Vil bygge dinna! ;D
http://www.irishairpics.com/aircorps/gallery/popup.php?q=1012337
Ikkje noko fargerike modell, men litt enkel konvertering av ein ARII Skyhawk. Noken som har peiling på kor eg finner desse rakett tubane?
Værst jobben med detta prosjektet blir vingespissane, som skal bøyast nerøve.

bugace

• Gjest
Sv: Reims FR 172H Rocket
« Svar #1 på: 28.05. 2008 15:06 »
Nærme seg tid for bilder :)

Kjem til å bygga ein Skyhawk version rett frå eska parallellt, med flotøra, for gruppe bygginga. Den skal riktig nok ikkje vær ferdige så tidligt, men eg håpa eg får til noken sammenligningsbilder underveis.

Som kanskje noken allereie har lest i ein annan post, så snakka eg med ein Greg i Australia i går 27.5.08, som har OzMods Scale Models. Viser seg att han har mangfoldige timar i ein heil haug av variasjonar av Cessna 172, og diverse andre Cessna. mest timar hadde han bak spakane på 152 riktignok, men uansett så var detta ein samtale som blei noko langt meir enn ei bestilling av noken små resin bitar. Om noken vil ringa han, og høyra om flyving i Australia :), så er han 7 timar føre oss, så pass klokka. ;) Han var utruleg hyggelig, og meget lett å forstå.

Har funnet eit par Rakett beholdara som eg kommer til å bruka. Kjeme kanskje til å modifisera dei, men eg må sjekka med tio fram mot Grevens Glue Galore, så da må i så fall bli etterpå.

bugace

• Gjest
Sv: Reims FR 172K Rocket
« Svar #2 på: 29.05. 2008 00:06 »
Den vakne har sikkert fått med seg att tittelen er endra frå 172H, til K. :pinch:

Dei fleste IAC 172 var, er, H versioner, men Nr 204 blei erstatta av 243, som er ein K. 204 blei kondemnert etter styrt i '82.

Som dåke kan sjå så er "filler" mellom kabin, og hale strokken. Profilen på cowling har begynt å få ny form.

Mats Averkvist

• IPMS Medlem
  • Pest og en plage
  • Takket: 10 ganger
« Svar #3 på: 29.05. 2008 00:39 »
Mener det fins rakettuber i Airfix Cessna 0-2.

Kan anbefale denne:
http://www.cessnawarbirds.com/t41/index.html

bugace

• Gjest
« Svar #4 på: 29.05. 2008 00:53 »
Mener det fins rakettuber i Airfix Cessna 0-2.

Kan anbefale denne:
http://www.cessnawarbirds.com/t41/index.html

Har desverre ikkje Airfix settet.
Lurte på om eg skulle bestilla den boka i går, men bestilte i staden ei som dekker fleire Cessna krigara.

Mats Averkvist

• IPMS Medlem
  • Pest og en plage
« Svar #5 på: 29.05. 2008 01:00 »

Lurer på om jeg ikke har de liggende et sted... kan sjekke om du vil...?!

bugace

• Gjest
« Svar #6 på: 29.05. 2008 18:25 »

Lurer på om jeg ikke har de liggende et sted... kan sjekke om du vil...?!

Takker for tilbudet, men da e unødvendigt. Tviler på at dei er noko betre enn Minicraft sine. Angre litt på att eg limte fronten på tubane på røyra, men skal gå greit å få dei av, og montera dei på eit heilt røyr. Då blir da bra veit du :thumb:

Mats Averkvist

• IPMS Medlem
  • Pest og en plage
« Svar #7 på: 29.05. 2008 20:37 »
Uansett... sånn ser de ut:

bugace

• Gjest
« Svar #8 på: 30.05. 2008 19:53 »
Uansett... sånn ser de ut:

Dei eg har funne er for store, mens dei du har der er for små. Skulle hatt noken midt i mellom, for att da skulle vært like førebilde. Tubane til Irane har fire i ein kvadrat i midten, med ein sirkel rundt med 10-12 stk. Totalt 14-16 rakettar pr. tube.