Skrevet av Emne: Mach 2 "French Suprice"  (Lest 562 ganger)

bugace

• Gjest
Mach 2 "French Suprice"
« på: 05.05. 2008 23:48 »
Leke meg med litt "what if" greie!! :pinch:

Lure på følgandes!!

Rekne med at dei to kvite er "fuel", henta dei frå ein Rafale.
Dei grå dingsane er frå ein Viggen, men kva er dei for noko? Den lengst til høyre har to finne, så da er kanskje ein "tank", men eg veit ikkje. Har 'kje peiling på sånne greie. Vil gjerna vita kva desse tinga er for noko, sånn at eg får alt så tilnærma "realistisk" som muligt.

Førestille meg innvendige "robotar" som føre fram "inboard" våpen, men vil putta noko på utsida også ;D
Er veldigt frista til å putta på noken "air to air" missila på utsida også, både fremover, og bakover. men reknar med da ikkje vil væra særligt naturligt :(
Dei områda som er herja med sparkel, er blitt lett modifiserte, for å førestilla "bombeluker". Eg fekk denna modellen påbegynt til detta stadiet, med unntak av cocpit vinduer. Noken deler mangler, bl.a. deksel til hjulbrønner, og det var "gløymt" dei øvre" platene" inne i motorhusa. Gidda ikkje å dra delane frå kvarandre, men vil prøva å gjera feil så lite synlige som muligt.  ;D

Da er noko eg mangle, som eg helst ikkje vil laga! Dekaler! Om eg seier Frankrike 1990, kva ville då vær naturligt å bruka. Trenger alle desse "småtinga" på Fransk. Da må vel vær ein del "Danger", "Walkway", "Diesel" etc. Utvendige våpen skal vel og merkas med noko. Roundeller har eg heller ikkje noko av. Noken som kan hjelpa meg med overskudds greie frå egen samling. Bygger ikkje noko "show winner", bare "show stopper", så da treng ikkje vær noko "after market" greie.
Kommer fleire spørsmål etter kvart. For da e mykje eg " :P" på her :D

bugace

• Gjest
Sv: Mach 2 "French Suprice"
« Svar #1 på: 28.05. 2008 14:55 »
HIIIIHAAAAAA!

Var på telefonen og prata med Greg som oppleve seinhøsten no. Klokka var 1630 der nede, og da var allereie mørkt. Han var nesten i sjokk når eg fortalte om værsituasjonen vår, med 21+ CELSIUS i skyggen, og plenar som helle på å tørka ut. Walt er mannen bak:
http://users.bigpond.net.au/ozmodsscales/About.html
Her bestilte eg vingetankar til F5, og ASRAAM missila i 1/72, men da viktigaste var diverse i 1/144 til min Concorde.
To sittandes pilota, i tillfelle eg får vinduene blanke! Nei, dei er i tilfelle detta gir så meirsmak att eg vil prøva meg på ein til!! :)
Til Concorde bestilte eg 2 ALQ-119 ECM Pods. Vil antageleg modifisera den eine litt, for anna oppgava.

Magic missila, og Mica Radar missila og til slutt noken AGM-69 SRAM. Då blir da noken synlige våpen under min Mach 2 bomber.
Har no og lært litt meir om fly konstuksjon, og vurderer om ikkje eg skal scratche eit par canard vinger. Må bare prøva å finna ut kor store, og evntuelt kor kraftige desse må vær for å i da heila ha ein funksjon.

Jens Håkon Brandal

• IPMS Medlem
  • Pest og en plage
  • Takket: 34 ganger
« Svar #2 på: 28.05. 2008 17:26 »
Canardvinger sier du?  Du kan jo ta en titt paa Tu-144 - den hadde canardvinger som var innfellbare som som kom ut under avgang og landing.  Eller ta en titt paa noen av Boeing, McDonnel Douglas eller Lockheed SST konseptene fra sent 60-tall.  Utvendig last senker hastigheten, saa ECM systemer boer bygges inn, og i en Concorde er det mye plass til slikt.  Luft/luftmissiler fra denne perioden er som regel utvendige, selv om man har F-102 og F-106 som eksempel paa avskjaeringsjagere med innvendig montert "nyttelast".  For aa redusere luftmotstand ville de vaere montert inne mot skroget - a la F-15 eller F-14 virker mest fornuftig for en slik supercruiser.  Maa faa ut fingeren og dykke ned i dekalbanken snart...

Jens
Overoverkverulant av Roy's nåde.

Sekterisk IPMS koryfe.

Man blir aldri for gammel til aa lese instrukser.

bugace

• Gjest
« Svar #3 på: 28.05. 2008 18:40 »
Canardvinger sier du?  Du kan jo ta en titt paa Tu-144 - den hadde canardvinger som var innfellbare som som kom ut under avgang og landing.  Eller ta en titt paa noen av Boeing, McDonnel Douglas eller Lockheed SST konseptene fra sent 60-tall.  Utvendig last senker hastigheten, saa ECM systemer boer bygges inn, og i en Concorde er det mye plass til slikt.  Luft/luftmissiler fra denne perioden er som regel utvendige, selv om man har F-102 og F-106 som eksempel paa avskjaeringsjagere med innvendig montert "nyttelast".  For aa redusere luftmotstand ville de vaere montert inne mot skroget - a la F-15 eller F-14 virker mest fornuftig for en slik supercruiser.  Maa faa ut fingeren og dykke ned i dekalbanken snart...

Jens

Knut Erik har sendt meg eit ark med post -82 rondeller. Rekna med att eg kan bruka dei, om ikkje så er da fortsatt jakting på dei. Ellers så er da alle dei små obligatoriske eg trenger. Eg har på drøssevis av på engelsk, men ser att franskmenna er sta her og! :)