Siden det ikke har blitt noe modellbygging på meg de siste ukene, så tenkte jeg å prøve en liten vri på modellbyggingen. Er ikke 3D modeller også modeller? Jeg prøver emg.

Går som noen vet på sivil arkitektstudiet på NTNU, og en del av våres virkemidler er jo pc + diverse tegne programmer, og også rendrings programmer. Har drevet litt med det fra tid til annen. Tenkte bare å legge ut noen bilder av litt ptosjekter.
Første ut er et en sistuasjonsmodell fra 2. klasse da vi tegnet museum i Trondheim by. Om noen er kjent ligger tomta rett bak kunstindustrimuseet. Like ved skolen på hjørnet av kjøpmannsgata.

Neste ut er et hytteprosjekt fra i høst (4. årskurs). Tegnet en hytte på 80kvm som semesteroppgave.

Også et annet prosjekt fra i høst. Skulle prosjektere et isbjørnobservatorium på Svalbard (Ikke sikker på om denne gjør seg på svalbard, men men) Hovedtyngden var å jobbe med materialer og lavenenergi/passivhus.

Laptoppen tok også kvelden forrige mandag, så venta ei uke på å få servise, men nå er den topp igjen!

(Nytt hovedkort og harddisk) Så nå skal jeg bli litt mer aktiv her inne igjen tenker jeg