Skal legge ut noen bilder av en CAT 325 BL graver som jeg kom over på Ebay for en tid tilbake. Den er støpt i resin av han som solgte den og er en langt enklere utgave enn den KFS i England selger. Detaljeringen er langt dårligere, og også støpingen er litt mer klumpete. Dette er også en eldre variant (tror den er fra rundt 1995). Prisen er også mer overkommelig. Den ble levert meg med frakt og moms(!) for 1000kr, mens KFS sin kommer på rundt 3000 om jeg ikke husker feil.
Noen bilder: (bildene er fra Ebay og ikke av min modell, den er foreløpig kun sett (tildels mye) på, og så pakket ned igjen i esken)

Modellen skal vel få plass på svanehengeren jeg bygger når den en dag blir ferdig

Har orginal CAT lakk liggende, så det blir minste problemet. Jobben med denne er å endre noen av feilene som er gjort, forberede resinen og bygge alt av sylindre og rør som skal gå på armen... (MYE!!!)
her er også bilder av orginalen (1995mod). Tror min utgave er året etter, men litt usikker, skal være modellen rundt 95-96, selvom det er litt mye varianter ute å går her....

Er den beste jeg har funnet i forhold til endringene som skjer på hytta rundt 96-97. Om noen vet noe mer om de her så skriv gjerne en kommentar.