Skrevet av Emne: Honda Prelude Si VTEC  (Lest 1436 ganger)

Svein Ivar Braathe

• IPMS Medlem
  • Forumplager
  • Takket: 1 ganger
Sv: Honda Prelude Si VTEC
« Svar #15 på: 22.01. 2008 22:11 »
Per Erik :

Har sett flere her inne som har et slikt stativ som du har karosseriet ditt stående på. Hvor får du tak i slike ? Ser utrolig smart ut  :)

Svein Ivar

Det er lakk stativet til tamiya, Lars selger det, kansje han kan ta met et på neste møte, du får ringen.

Niclas :)

Toppers  :thumb: Ett slikt må jeg ha, slipper alle de fingermerkene da  ;)
Pågående prosjekter: Noen bedriftshemmeligheter men har begynt å få smaken på å bygge US biler igjen, ikke dermed sagt at det ikke kan rusle ut noen andre doninger også ;)

Per Erik Karlsen

• IPMS Medlem
  • Pest og en plage
« Svar #16 på: 22.01. 2008 22:12 »
Per Erik :

Har sett flere her inne som har et slikt stativ som du har karosseriet ditt stående på. Hvor får du tak i slike ? Ser utrolig smart ut  :)

Svein Ivar

Det er dette: http://www.tamiyausa.com/product/item.php?product-id=74522
Jeg kjøpte mitt hos Amundsen hobby.Lars har det sikkert også.

Per Erik

Det er ikke den ting jeg kan.

Stian Svendsen

• IPMS Medlem
  • Pest og en plage
  • Takket: 58 ganger
« Svar #17 på: 22.01. 2008 22:18 »
Per Erik, jeg synes bilen nesten ble mer tøff nå. Stripa gjorde seg, også er jeg en sucker for blå biler :D

Jeg har sett at Lars har det, jeg har to stykk her hjemme. Det følger også med et stativ til, for å sette fra seg pinner, eller bare sette noe rett opp på.
mvh Stian

Per Erik Karlsen

• IPMS Medlem
  • Pest og en plage
« Svar #18 på: 23.01. 2008 21:22 »
Jippi, deilig endelig ferdig :'(
Skulle feste vinduene, og legge på litt lim, for å feste bakruta.Har en helt ny flaske med lim.Passet på å bare ha litt på penselen, men hva hjelper det når det drypper av resten av pinnen.Begynte å pusse vekk sølet, og da sprakk ruta, og jeg datt offisielt av hele dritten.
Det er noe med meg og pussing av plastikk, det har en tendens til å sprekke.Trøster meg med at det ikke skjer hver gang, og jeg har fått meg delebil.
Kanskje jeg klarer å lage et nytt bakvindu, kunne vært greit å prøve kanskje.
Så da sitter jeg her da og fråtser i ubygde motorsykkel esker, og syns livet er litt herlig alikevel  8)
Tror jeg venter med å montere Corvetten til helgen jeg.

Per Erik
Det er ikke den ting jeg kan.

Kjetil Olsen

• IPMS Medlem
  • Pest og en plage
  • Takket: 15 ganger
« Svar #19 på: 23.01. 2008 21:27 »
Når jeg får slike opplevelser, pleier jeg å legge fra meg modellen. En ulykke kommer sjelden alene.  :'(

Leif Haga

• IPMS Medlem
  • Pest og en plage
  • Takket: 3 ganger
« Svar #20 på: 23.01. 2008 21:54 »
Det er bare å bryte sammen og gå videre :D

Leif
In the beginning,vambo rool

Stian Svendsen

• IPMS Medlem
  • Pest og en plage
  • Takket: 58 ganger
« Svar #21 på: 23.01. 2008 22:20 »
Tro meg jeg føler med deg og veit akkurat hvor du er nå.... bare hold deg unna stup og avanserte knuter ;)
mvh Stian

Svein Ivar Braathe

• IPMS Medlem
  • Forumplager
  • Takket: 1 ganger
« Svar #22 på: 24.01. 2008 00:08 »
Jippi, deilig endelig ferdig :'(
Skulle feste vinduene, og legge på litt lim, for å feste bakruta.Har en helt ny flaske med lim.Passet på å bare ha litt på penselen, men hva hjelper det når det drypper av resten av pinnen.Begynte å pusse vekk sølet, og da sprakk ruta, og jeg datt offisielt av hele dritten.
Det er noe med meg og pussing av plastikk, det har en tendens til å sprekke.Trøster meg med at det ikke skjer hver gang, og jeg har fått meg delebil.
Kanskje jeg klarer å lage et nytt bakvindu, kunne vært greit å prøve kanskje.
Så da sitter jeg her da og fråtser i ubygde motorsykkel esker, og syns livet er litt herlig alikevel  8)
Tror jeg venter med å montere Corvetten til helgen jeg.

Per Erik

Det er da fælt så uheldig du er da  :(  Sånt er ikke morro, er nesten til å gråte av spør du meg  :'(
Har faktisk ett nytt og identisk sett liggende hvis du vil gjøre denne ferdig  :)  Er faktisk til salgs også hvis du er interressert  :shifty:
Pågående prosjekter: Noen bedriftshemmeligheter men har begynt å få smaken på å bygge US biler igjen, ikke dermed sagt at det ikke kan rusle ut noen andre doninger også ;)

Håvard Faller

• IPMS Medlem
  • Forumplager
  • Takket: 2 ganger
« Svar #23 på: 24.01. 2008 07:32 »
Da lager du et diorama som viser hvorfor det er sprekk i bakruta :thumb:

Håvard
En gang panser, alltid panser

Kjell Terje Trones

• IPMS Medlem
  • Pest og en plage
  • Takket: 3 ganger
« Svar #24 på: 24.01. 2008 07:34 »
Er det Murghy's daily driver du bygger eller? Var da voldsomt til snags i den byggeprosessen... :(
Bakruta ser det ut som at du kan lage nogenlunde troverdig med litt klar plast. Har sett hvirdan Juha Airio gjør dette i noen artikler, og har for så vidt gjort endel forsøk selv også, og det er utrolig hva det går an å slippe unna med... ;D
Bilen så forøvrig myyye tøffere ut med de nye fargene, litt mer bøllete.
Få denne ferdig du...!! :thumb:
Man er aldri for gammel til å ha en lykkelig barndom!
Online album:
http://public.fotki.com/slabbedask/