Skrevet av Emne: Mine "Work In Progress" prosjekter  (Lest 487 ganger)

Andreas Broch

• Forumplager
Mine "Work In Progress" prosjekter
« på: 25.08. 2007 21:41 »
Siden det var i allefall litt interesse for lastebiler her inne, så poster jeg noen bilder av det jeg driver med nå. Så kommer det mere bare jeg får tid til å bygge litt igjen :)

Her er bilder av min Ford LN8000 shorthauler, ramma er kappet og kortet inn da det egentlig skal være skap på denne... Første lag med lakk er lagt.. Skal våtslipes før et strøk til og klarlakk...

Her er et lite ombyggingsprosjekt jeg holder på med... Bygger litt om på en transporthenger fra AMT, vil ha en smal svane på den. Modellen er nå klar for grunning og lakkering. :)

Tilbake og snuser på forumet, så får vi se om byggingen kommer etterhvert også.......

Knut Børgesen

• IPMS Medlem
  • Forumplager
Sv: Mine "Work In Progress" prosjekter
« Svar #1 på: 25.08. 2007 21:52 »
Kanonflott.

Får du bygget i høst må du poste bilder underveis. Alltid spennende å følge bygginger mens de pågår.

Det gir, i alle fall meg, og ekstra inspirasjon til å få bygget når en samtidig får ris/ris her på forumet.
Knut

Mats Moe

• IPMS Medlem
  • Pest og en plage
« Svar #2 på: 25.08. 2007 22:30 »
likte Ford LN8000 shorthauler'n din :thumb: den blir artig når den blir ferdig

mats
Keep on the good work!!

Andreas Broch

• Forumplager
« Svar #3 på: 26.08. 2007 12:05 »
Takker forpositiv respons. Enig med deg Knut, er mer inspirerende å bygge om man får litt ris eller ros (mest ris kanskje???) Håper jeg skal få de to her ferdig før nyttår... Shorthauleren er et prosjekt som har pågått over mange år...  Så skal bli godt å få den ferdig, og håper den kan bli en morsom liten lastebil  :D
Tilbake og snuser på forumet, så får vi se om byggingen kommer etterhvert også.......

kjetil ausland

• IPMS Medlem
  • Forumplager
« Svar #4 på: 18.04. 2008 21:32 »
tøff liten trekker
get on the gas  and  stand on it