Skrevet av Emne: Innkjøpstråd  (Lest 2410 ganger)

Sverre Nordve

• IPMS Medlem
  • Forumplager
Sv: Innkjøpstråd
« Svar #15 på: 22.07. 2007 12:05 »
Har vel mest lyst til å ha den med hjulene ute, muligens på en "liten" base:D Presenning kan jo virke det ja... Det blir uansett ikke noe bygging av denne på en god stund enda så jeg kan gruble en stund. Fins det noen bra utenlandske forum der det selges/byttes slike smådeler?

God ide Anton, skal nok ha den i bakhodet hvis alt går i stå. Hadde vært gøy å prøve å lage en selv.

Sverre

Arild Moland

• IPMS Medlem
  • Pest og en plage
« Svar #16 på: 30.07. 2007 01:48 »
Hadde jeg ikke skrotet min egen B-36 tidligere i år, så skulle du fått snutedelen av meg. Du måtte rett nok ha jobbet av noe gammel lakk som ikke var der den skulle, men det ville nok vært enklere enn å fikse en brukket del. Men, dessverre, den ligger nok nå et eller annet sted på dynga i heimbygda.  :(

Skal bli artig å se på når du begynner å bygge denne. Blir nostalgitripp for mitt vedkommende.

Arild :)
Prosjekt i arbeid nå:

Javisst!

Jens Håkon Brandal

• IPMS Medlem
  • Pest og en plage
« Svar #17 på: 08.08. 2007 16:54 »
Glassdelen er nok hinsides reparasjon - selv om du limer den sammen og polerer, saa vil lysbrytningen i glasset oedelegge illusjonene.  Revell har nylig gitt ut settet i sin egen blaa eske, og de pleier aa vaere snille med reservedeler.  Send de en epost - tror det er www.revell.de og forklar problemet, saa tror jeg det loeser seg.

Jens
Overoverkverulant av Roy's nåde.

Sekterisk IPMS koryfe.

Man blir aldri for gammel til aa lese instrukser.

Sverre Nordve

• IPMS Medlem
  • Forumplager
« Svar #18 på: 11.10. 2007 21:13 »
Jehhuu, nytt leketøy. Da gjelder det bare å lære seg hvordan redskapen skal brukes ???

Henrik Melvold

• IPMS Medlem
  • Pest og en plage
« Svar #19 på: 11.10. 2007 21:18 »
Oi, oi. Den så jo bra ut. Da gleder vi oss til bildene.

Henrik
Those of you who think you know everything are anoying those of us who do...

Kjetil Olsen

• IPMS Medlem
  • Pest og en plage
« Svar #20 på: 12.10. 2007 08:20 »
Det objektivet er kjent for sine skarpe bilder. Nå er det bare opp til fotografen.  :) Gratulerer.

Sten Arne Brunsby

• IPMS Medlem
  • Pest og en plage
« Svar #21 på: 11.02. 2008 13:59 »
Har brukt det objektivet der i flere år,  Kjempefint og skarpt som bare rakkern.  Det fine er at man kan også bruke den sammen med en 1.4 extender uten at den taper merkverdig kvalitet.

Bruker den og 100-400 IS på bildene mine , sammen med min 30D
Kvinnfolk og Dekaler har en ting til felles. Få dem fuktige nok og de legger seg ned som du vil..