Skrevet av Emne: Fransk B14  (Lest 1432 ganger)

Tor Henning Engen

  • IPMS Medlem
  • Seriøst ivrig
  • *****
  • Innlegg: 304
Fransk B14
« på: 22.05. 2011 11:03 »
Halloen venner!

Sio eg ikkje har noko skikkeleg plass for airbrush ENNO, så begynner eg stadigt på noko nytt.
Enno ein modell med tanke på NC Tema.
Ville bygga noko lettvint, sjøl om da ikkje blir "boxstock". Fant ein passe sliten B14 med plan, som er inspirasjon for ein roadster med plan.
Begynta med denna:
Hosted on Fotki
Fjerna bakre del av karossen, men bruke bakluka som bakvegg på roadsteren. Kutta og stigbretta i hennhold til inspirasjonen:

Hosted on Fotki
Planla eit plan, så sio planen var sånn, så lagde eg ein plan, og bygde eit plan:
Hosted on Fotki
Hosted on Fotki
Stålbørstane blei brukt for å laga litt slitasje. Bårde ein del hål, og dytta i noko strekt sprue. Limte , og kutta vekk "greinenen".
To kveldars arbeid:
Hosted on Fotki
 

Gaute Halsaunet

  • IPMS Medlem
  • Pest og en plage
  • *****
  • Innlegg: 5382
  • Takket: 22 ganger
Sv: Fransk B14
« Svar #1 på: 22.05. 2011 12:33 »
Ser meget bra ut dette, denne er jo en av de B14 utgaver jeg mangler i samlinga mi også. Blir spennende å følge med på denne, må vel se til å få ferdig ambulansen min jeg også. Lurer på hvor mange som dukker opp med bil til temaklassen i år :)
TTT
Arrgh!!! She had a fine hull indeed!!
http://www.hubgarage.com/mygarage/Atmobil
 

Tor Henning Engen

  • IPMS Medlem
  • Seriøst ivrig
  • *****
  • Innlegg: 304
Feil i byggeinstruks.
« Svar #2 på: 27.05. 2011 20:04 »
Hei venar!

I byggeinstruksjonen til Heller står da att del 34 skal stå horisontalt. Detta er feil!!! Denna delen er magnet/fordelar, og den delen skal stå vertikalt, sånn att tennkabler kjem oppøve.  Den delen på del 34 som er kraftigast, skal peika mot vatnpompo. :doh: :D
For eit ord!!
D.v.s. att den delen som er rund, og som ser ut som lokk, skal peika oppøve. Den kan borast ut som ein vanleg 4 sylindra magnet, eller fordelar. Alt etter som om du kjøre med orginalt, eller litt meir moderne elektrisk.

På bildet her tenker eg dåke ser eit litt mordenisert opplegg, med moderne coil. Er nok ikkje mange av desse gamle bilane på veiane, uten tilsvarandes opplegg i dag.
 

Tor Henning Engen

  • IPMS Medlem
  • Seriøst ivrig
  • *****
  • Innlegg: 304
Fordelar!
« Svar #3 på: 27.05. 2011 23:13 »
Fordelar, og ulemper, med modelbygging. Einaste fordelar eg veit om, er dei me ser i bilane våre. Ulemper, er vel att sio me har sånne fantastiske byggara på forumet, så må ein jo kava seg halvt i hel inn i mellom. Måtte jo teipa colabotnane t augene, men fekk nå laga t ein fordelar dingseboms.
Hosted on Fotki
 

Gaute Halsaunet

  • IPMS Medlem
  • Pest og en plage
  • *****
  • Innlegg: 5382
  • Takket: 22 ganger
Sv: Fransk B14
« Svar #4 på: 28.05. 2011 14:20 »
Selv har jeg droppa å detaljere motorene mere enn slik den er rett ut av eska da jeg limer fast panseret. Ser at innsuget på motoren du posta bilde på er like den som er i C4 også. Kanskje samme motor?
TTT
Arrgh!!! She had a fine hull indeed!!
http://www.hubgarage.com/mygarage/Atmobil
 

Tor Henning Engen

  • IPMS Medlem
  • Seriøst ivrig
  • *****
  • Innlegg: 304
Å so tok eg feil!!
« Svar #5 på: 28.05. 2011 21:48 »
Neimen, kan eg ta feil??? ??? ::)

Fant denna snutten, og då må eg sei med ein gong, Heller har gjort rett, eg tok feil. Er nok pga ombygd til meir moderne tenning, att bildet eg har brukt lenger oppe i tråden, ser ut til å ha tørna magneten 90 grader.  :doh:

Under er ein liten filmsnutt til ein svensk solgt B14F, og den har heilt lik motor som Heller settet.
http://wn.com/Citro%C3%ABn_Type_B 
 

Tor Henning Engen

  • IPMS Medlem
  • Seriøst ivrig
  • *****
  • Innlegg: 304
Huff!! Limsøl.
« Svar #6 på: 28.05. 2011 21:51 »
Hosted on Fotki

E nå godt eg kan "kamuflera" detta sølet som grease på ein væra modell. Litt vel travelt inn i mellom.
 

Tor Henning Engen

  • IPMS Medlem
  • Seriøst ivrig
  • *****
  • Innlegg: 304
Forberedelsar til rust, og skader!
« Svar #7 på: 28.05. 2011 22:01 »
Eg deler opp innlegga litt i dag, då dei er om litt forskjellige ting ifm bygginga av denna franske rakkaren.
Først, her er eina sida av karosseriet. Eg har "gravd" ut panellinjer, og "gravd" litt ellers for å simulera ein liten bulk, og rust.
Hosted on Fotki
Sio eg har kutta stigbrettet, så må eg sjølvsagt få ned godstjukleiken i enden. Denna er jo synleg, og då ser da passe lite bra ut med plast, som er tjukkare enn stålet som blei brukt på 1/1 bilane.
Hosted on Fotki
 

Gaute Halsaunet

  • IPMS Medlem
  • Pest og en plage
  • *****
  • Innlegg: 5382
  • Takket: 22 ganger
Sv: Fransk B14
« Svar #8 på: 28.05. 2011 22:32 »
Ser jo ut som det går bra her, du legger lista mye høyere enn det jeg har gjort med ambulansen min iallefall :)
TTT
Arrgh!!! She had a fine hull indeed!!
http://www.hubgarage.com/mygarage/Atmobil
 

Tor Henning Engen

  • IPMS Medlem
  • Seriøst ivrig
  • *****
  • Innlegg: 304
Sv: Fransk B14
« Svar #9 på: 07.09. 2011 00:59 »
Framgang!!

Prima denna med Humbrols 113 Rust.
Så på med litt salt.
Hosted on Fotki
Her er felgane. Ein med saltet fortsatt der, og så dei resterandes etter saltet er fjerna.
Hosted on Fotki
Venstre og høyre side. Venstra sio hadde tørka atskillelig meir, og blei dermed "reinare". Nåja, blir meir væring.
Hosted on Fotki
Hosted on Fotki
Resultatet på høyre sio er langt betre, enn venstra. Blir å juksa dette t.
Eg har valgt å spraya alt lyst blått, sjøl om eg ikkje skal ha den sånn. Måtte bare bruka sjangsen til å øva meg med saltet.
Modellen står no til tørk, med svart blank ramma. Bilder kommer etter kvart.
 

André Kristoffersen

  • IPMS Medlem
  • Pest og en plage
  • *****
  • Innlegg: 5348
  • Takket: 7 ganger
Sv: Fransk B14
« Svar #10 på: 07.09. 2011 01:07 »
Artig tilnærming :thumb: Dette blir tøft.
-"Before Elvis, there was nothing"-
 

Tor Henning Engen

  • IPMS Medlem
  • Seriøst ivrig
  • *****
  • Innlegg: 304
Sv: Fransk B14
« Svar #11 på: 09.09. 2011 03:48 »
Takkar!

No har planet fått basefargane.
Primer er Humbrols 113 rust. Så striper, med veden, med
Humbrols 26 Khaki. Deretter Model Masters 1735 Wood, før eg
på toppen klinte på Humbrols nr 71 Oak. "klinte" på, avdi eg
ikkje ville den skulle flyta ut, men ligga på toppane.
Hosted on Fotki
Planet må løftast i bakkant. Tenker eg gjer da enkelt, med å
legga ein tverbjelke oppå ramma. Alle fargane er emalje, også
i døesprekkene, der eg har brukt godt tynna Humbrol Matt svart 33.
"Godt tynna", då eg brukte ein tjukk kortbusta nr 1 pensel til detta.
Eg har rota vekk sete, eller så hadde eg planlagt å lega eit eige.
Sist Kjetil var hos meg og bygde, så la han igjenn setet til Revells
'56 Chevy, Da blei smalna litt, og ellers modifisert, så da såg greit
ut oppe i balja.
Hosted on Fotki
Enkel liten motor. Fortsatt ein god del delar som må på plass. Den skal
detaljmalast meir, og værast.
Hosted on Fotki
På forgassaren måtte eg legga til "kolben" under "røyret", sjølv.
Forgassaren såg simpel ut uten, men blei heilt ok når eg la på
den detaljen. Kjeme og stag på gassaren.
Hosted on Fotki
 

Tor Henning Engen

  • IPMS Medlem
  • Seriøst ivrig
  • *****
  • Innlegg: 304
Sv: Fransk B14
« Svar #12 på: 09.09. 2011 21:36 »
Sakte, men sikkert. No har eg kommet til att eg må tilføra prosjektet litt morro frustrasjon. Rett og slett begynna å bruka litt av alt da PE, og anna dill, som har samla seg opp. Er ikkje fornøyd med gassaren, heller ikkje tennkablanes tilkobling til pluggane. Interiøret trenger Citroën logo på dørtrekka. I dei dagar var vinklane innenfor ein oval, så kun vinklane er brukandes her.
Det skal choke, og gass, pluss bensin på gassaren, så her bli da litt trangt. No skal eg finna eit par paracet, for om ikkje lenge begynner nok hovudet å verka, om ikkje. :pinch:
 

Tor Henning Engen

  • IPMS Medlem
  • Seriøst ivrig
  • *****
  • Innlegg: 304
Fransk B14. Forgassar detaljert, pluss, pluss.
« Svar #13 på: 10.09. 2011 00:19 »
Jøss! Detta gjekk lettare enn eg hadde førestilt meg. Da forsvant noken PE delar
inn i mellom, men då var da bare å finna fram nye.
Gu så gøy!  ;D
Her på førsta bilde, så ser dåke att eg har lagt bolthvud på tennpluggane og.
Idelt sett skulle da vært muttrar, men eg orka ikkje begynna med ny fordelar,
og kablar.
Dåke ser og chokewire, innerst. Gass stag. Og nytt bensinrøyr, fremst.
Hosted on Fotki
Her på bilde nr. to ser dåke gassstaget nærmast. Bak så ser dåke og supporten
til chokewiren. Når eg får gjort reint, og detaljmalt, så trur eg detta blir brukandes.
Som dåke og ser, ingen returfjær!!. Det er ikkje det på denna gassaren. Det
runde, under gasswiren, skal vær eit skjold, som eg trur dekker ei spiralfjær.
Hosted on Fotki
Vinklane er og på plass i dørpanela. Ser fælt ut når da er blåst opp som
detta. Eg har brukt Tamiya klarlakk for å få dei på plass. Eg trur eg må
reingjer litt her. :(
Hosted on Fotki
Etter å ha detalgjert forgassaren, og plussa på litt på tennkablane, så blir detta
ubrukligt. Ny coil skal bli!
Hosted on Fotki
 

Tor Henning Engen

  • IPMS Medlem
  • Seriøst ivrig
  • *****
  • Innlegg: 304
Ny coil, litt eletrisk, m.m.
« Svar #14 på: 10.09. 2011 23:07 »
Hei igjenn!

No er coilen fornya. Natt og dag mellom dei to forsøka.
Nye coilen består av ein bit 2mm rund styren, ein mindre 2,5 mm alu røyrbete, og to PE muttrar.
Supporten er laga av ein bete 4 mm kopperrøyr, og to mikroskopiske PE skruehovuder.
Hosted on Fotki
Frå dynamoen la eg inn dei to mest synlege ledningane. Begge gjekk inn i ei pølsa, som er brun her på modellen.
Hosted on Fotki
Ser ut som limbomba når ein blåser bildet opp som detta. Men øving, gjer mester. Blir bedre når eg prøver å få litt meir farge på detaljane rundt om. Då bygger malinga og opp litt, og kamuflere litt. Håpe eg :P
Hosted on Fotki
Om ein ser etter så ser man att vindurute ramma var multipiece i botn. Eit hekkan å få på plass på ein akseptabel måte. Settet er noken år gamalt, men plasten på kromtreet var mykje sprøare enn resten. Grillen hadde eg blitt tipsa om att ikkje passa heilt med panser, så her valgte eg å setta panseret mot grillen, for så å finna posisjonen der det passa med torpedo. Eg fjerna og ein litten tøddell under grillsupportane, så den kom ein tøddell lågare. Takkar Øystein!
Ellers så begynna da ligna noko. :)
Hosted on Fotki