Skrevet av Emne: Zombie Pirate FERDIG!!  (Lest 989 ganger)

Kjell Bråten

• IPMS Medlem
  • Forumplager
Sv: Zombie Pirate FERDIG!!
« Svar #15 på: 18.04. 2011 00:14 »
Fantastisk bra zombiemann! Ganske renslig både til å være zombie og til å være pirat, men utrolig bra malt. Jeg trenger sårt et zombie-malekurs ser jeg, eller kanskje bare et figurmalekurs. (har en zombie som trenger litt maling selv akkurat nå, men jeg trenger ikke bekymre meg for å male øyne!)

Ja! Jeg ser fram til neste Limtube kommer i postkassen! Øyet så skummelt bra ut!
Med forbehold om trykkfeil...

Om det ikke kan modifiseres, hva er da vitsen...

På byggebenken akkurat nå: Ford -49 coupe, 2x Combine + 1x Alyx, (Peterbilt 378 langtidsprosjekt med nogot attåt), Pluss ufattelig mye rot...

Atle Eriksen

• Æresmedlem
  • Forumplager
  • Takket: 4 ganger
« Svar #16 på: 18.04. 2011 00:21 »
Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves, og vi kan nok en gang glede oss til Limtuben, forstår jeg.  :thumb:

Arild

Artikkel skrevet og sendt pr mail nå i kveld .
På projekt bordet:
I could tell you, but then I had to kill you!!

Gaute Halsaunet

• IPMS Medlem
  • Pest og en plage
  • Takket: 22 ganger
« Svar #17 på: 18.04. 2011 01:40 »
Æsj, han der var stygg!! Har du vært hos patologen å knabba det øyet eller? Så utrolig virkelig ut, uten at jeg har noen formening om hvordan et ekte øyeeple ser ut....
TTT
Arrgh!!! She had a fine hull indeed!!
http://www.hubgarage.com/mygarage/Atmobil

Kyrre Ingebrethsen

• Pest og en plage
  • Takket: 119 ganger
« Svar #18 på: 18.04. 2011 04:42 »
Siden alle er så jækla positive må vel jeg få komme med et spørsmål, sånn for å kompensere.
De tre blodstripene på venstre kinn ... ferskt blod? Litt sånn rart i forhold til resten? Hadde det sett bedre ut med mørkt blod? Har han sloss med ei rotte med skarpe klør?

Jeg spør ikke fordi jeg er så veldig kritisk, for figuren ser helt sinnsykt bra ut, men de tre stripene lyste altså mot meg.

K
Si alle etter meg:
Det er bare en hobby. Det er bare en hobby.

Atle Eriksen

• Æresmedlem
  • Forumplager
  • Takket: 4 ganger
« Svar #19 på: 18.04. 2011 08:27 »
Siden alle er så jækla positive må vel jeg få komme med et spørsmål, sånn for å kompensere.
De tre blodstripene på venstre kinn ... ferskt blod? Litt sånn rart i forhold til resten? Hadde det sett bedre ut med mørkt blod? Har han sloss med ei rotte med skarpe klør?

Jeg spør ikke fordi jeg er så veldig kritisk, for figuren ser helt sinnsykt bra ut, men de tre stripene lyste altså mot meg.

K

Men Kyrre da, han er jo sjørøverzombie, og en zombie er ikke død. Dette er jo noe "alle" vet wOOt så de blør som alle andre. Mao. Noen av sårene er nye etter en huggert eller noe.(eller en xacto kniv wOOt) Forøvrig så er de sårene du snakker om egentlig blod som renner fra tannkjøttet. Hvis du ser en gang til så er halve kjevebeinet blottlagt. Det syntes forøvrig bedre i real life enn på bildet.
På projekt bordet:
I could tell you, but then I had to kill you!!