Skrevet av Emne: Bottolf s investeringstråd  (Lest 2833 ganger)

Oddbjørn Skripeland

• IPMS Medlem
  • Forumplager
Sv: Bottolf s investeringstråd
« Svar #15 på: 28.10. 2009 16:27 »
Og Bottolf Capone kommer vel ikke nå?
Bling! Et annet .ord for bæsj.
Nur fliegen ist schöner.
Stuttgarter Karre ist auch gut.

André Kristoffersen

• IPMS Medlem
  • Pest og en plage
« Svar #16 på: 26.11. 2009 00:05 »
Nå har jeg sant og si aldri vært noen spesiell VW fan, "klask på lanke" blir det sikkert fra Gaute og Kjell Terje nå.

Da jeg bladde gjennom noen gamle Right On magasiner fant jeg imidlertid et såkalt Baja bug bygg som var så heftig, at jeg måtte få tak en Tamiya Bobble. Nicklas skilte seg "motvillig" av med en av sine sikkert 10 stk.

Hurra. Litt store terreng hjul, og decaler fra Monogram så er vi snart i gang.

Stinger pipe selvfølgelig, enden på en pensel (for de som lurer). Da er det bare å gjøre radikale inngrep i skjermer og slikt, motoren får selvsagt lett trimming. Det meste av interiøret rives ut, bur må bygges og recaro stoler må inn.
-"Before Elvis, there was nothing"-

Gaute Halsaunet

• IPMS Medlem
  • Pest og en plage
« Svar #17 på: 26.11. 2009 03:35 »
Supert dette, baja bugs er tøft det også (som alt annet luftkjølt forsåvidt også er).
Hvis noen skulle få lyst på 1:1 baja så fikk jeg igår høre om et baja kit som visstnok skal gies bort. Aner ikke hvor og aner ikke stand men om noen skulle finne ut at det høres ut som en god ide så er det bare å ta kontakt med meg så kan jeg sikkert finne ut litt mere.
TTT
Arrgh!!! She had a fine hull indeed!!
http://www.hubgarage.com/mygarage/Atmobil

André Kristoffersen

• IPMS Medlem
  • Pest og en plage
« Svar #18 på: 26.11. 2009 22:40 »
Hm ja det klødde litt lommeboka etter å få brukt noen kroner på hobby i dag. Været var fint for kjøretur og sånn på sparket bestemte jeg meg for å ta med JR, som aldri er vanskelig å be , om å besøke plastmekkaet på Strømmen. Vi sikkret oss ved telefonisk kontakt at det var et par Spitter fra Tamiya igjen på lager først.. og det var det såvidt...
 Etter hyggelig passiar med Lars og Vidar ble dette stablet på disken.

Da var den mytiske Spitten på palisander bordet hjemme. Etter sigende er Hobbyland først i Europa med hardware i butikk. Er den like bra som forventet , ja bedre..., blir det en norsk dorsk torsk en av denne? neppe..En 8 x 8  hjuls kommunist jernkiste fra den kalde krigen er grei å ha på lur. Artig å ha den i 3d etter all terping på skuddvinkler og blindsoner i kjenningstjeneste på forbildet. Det ble også noen Bottolf og Botteline figurer i 1/35 skala. Savner snø, men det var å få kjøpt på boks der oppe.... hva den butikken ikke har.... :thumb:
-"Before Elvis, there was nothing"-