Skrevet av Emne: Min første figur  (Lest 1387 ganger)

Martin Mathisen

• Seriøst ivrig
Min første figur
« på: 20.12. 2006 01:11 »
Ok, ikke på langt nær like bra som de fleste andre her, men dog, min første figur, og gjett om jeg er stolt.
Fargevalg på kamo og klær kan diskuteres, blandet det jeg fant av Andrea farger for å gjøre det lettest mulig for meg selv..

M
På bordet akkurat nu:
Stryker
På vent: Mye moderne stål.

The wireless telegraph is not difficult to understand. The ordinary telegraph is like a very long cat. You pull the tail in New York, and it meows in Los Angeles. The wireless is the same, only without the cat.
– Albert Einstein

Johnny Svensson

• Forumplager
SV: Min første figur
« Svar #1 på: 20.12. 2006 06:58 »
Figuren er sikkert fin den....men siden du har fokusert på kjøretøyet i bakgrunnen er det ikke godt å få noe inntrykk av herren i hjelm :)
"I'LL BE BACK"

Atle Eriksen

• Æresmedlem
  • Forumplager
« Svar #2 på: 20.12. 2006 11:08 »
Vanskelig og si noe i det hele tatt. Bildet er "noe blurry". Ta bildet på litt lengre avstand. Mange digitale kameraer har en nærgrense på 50 cm. Ta bildet uten macro, fra ca. 50 cm, uten blitz men med andre lyskilder, og klipp ut den delen du vil vise etterpå. Det kan du som regel gjøre i et av Windows bildebehandlingsprogrammer. I noen tilfeller kan dette også gjøres før du laster over bildet fra kameraet til PCen.
....Og vi ønsker lykke til.
På projekt bordet:
I could tell you, but then I had to kill you!!

Martin Mathisen

• Seriøst ivrig
« Svar #3 på: 20.12. 2006 22:58 »
Dere har helt rett. her er et nytt bilde etter litt knoting meg kameraet.

Martin
På bordet akkurat nu:
Stryker
På vent: Mye moderne stål.

The wireless telegraph is not difficult to understand. The ordinary telegraph is like a very long cat. You pull the tail in New York, and it meows in Los Angeles. The wireless is the same, only without the cat.
– Albert Einstein

Vidar Ringstad

• IPMS Medlem
  • Pest og en plage
« Svar #4 på: 20.12. 2006 23:54 »
Synes figuren din ser helt grei ut jeg.Fått til kamoen rimelig bra og :thumb:.
Litt "rar" i øya kansje......

Vidar :)

Stian Svendsen

• IPMS Medlem
  • Pest og en plage
« Svar #5 på: 21.12. 2006 04:41 »
se han rett i hvit øyet da mann!
mvh Stian

Kjetil Olsen

• IPMS Medlem
  • Pest og en plage
« Svar #6 på: 21.12. 2006 09:00 »
Figuren ble fin den, og spesiellt likte jeg skyggene på buksa hans. For å forbedre øynene, kan du male inntil øyet med en fin pensel og litt "Hudfarge". Det er ofte lettere å male inntil slike små detaljet. Det er ikke lett å male øyne, men disse ruinerer en ellers godt malt figur.  :)