Skrevet av Emne: Eduard bf 109-G og E  (Lest 2283 ganger)

Utlogget Ragnar Eckhoff

• IPMS Medlem
  • Pest og en plage
  • Takket: 47 ganger
Sv: Eduard bf 109-G og E
« Svar #75 på: 17.09. 2017 16:27 »
Gratulerer med to flotte modeller!

Har samme erfaring som deg at med det ofte er vanskelig å kontrollere effekten av ulike væringsmetoder. Men det er jo en del av moroa med hobbyen å prøve nye teknikker og gå utenfor komfortsonen.

Ragnar

Disse har takket for dette innlegget: Kamran Karimi

Utlogget torgeir eikeland

• IPMS Medlem
  • Pest og en plage
  • Takket: 179 ganger
« Svar #76 på: 17.09. 2017 18:12 »
Hvis jeg ikke ser feil har du forresten vært riktig flink til å få vekk ryggsømmen på modellene. Det skulle du ikke vært, for på 109eren skal det være ei tydelig panellinje langs ryggen. :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Utlogget Kamran Karimi

• Dedikert
  • Takket: 36 ganger
« Svar #77 på: 17.09. 2017 18:57 »
Hvis jeg ikke ser feil har du forresten vært riktig flink til å få vekk ryggsømmen på modellene. Det skulle du ikke vært, for på 109eren skal det være ei tydelig panellinje langs ryggen. :)

Haha den er fylt ja, det er to rad med nagler på hver side av den som jeg var flink med å lage igjen etter å ha fylt opp ryggsømmen  :thumb: Tror jeg lar den ligge sånn for denne gang.

Forresten jeg må bare si det siden du kan virke som en som kan være intressert i det: at det at Eduard kommer med en resinmotor-sett med andre godbiter til deres FW-190 1/48 i oktober  :)
Don’t grow up, it’s a trap!

Utlogget torgeir eikeland

• IPMS Medlem
  • Pest og en plage
  • Takket: 179 ganger
« Svar #78 på: 07.10. 2017 12:38 »

Haha den er fylt ja, det er to rad med nagler på hver side av den som jeg var flink med å lage igjen etter å ha fylt opp ryggsømmen  :thumb: Tror jeg lar den ligge sånn for denne gang.

Forresten jeg må bare si det siden du kan virke som en som kan være intressert i det: at det at Eduard kommer med en resinmotor-sett med andre godbiter til deres FW-190 1/48 i oktober  :)
Jeg ser dette. Spørs om vi må ha en sånn, så kan vi se hvem som bygger den fineste vrengte føkkings ulven ;).

Utlogget Kamran Karimi

• Dedikert
  • Takket: 36 ganger
« Svar #79 på: 07.10. 2017 12:53 »
Min ligger i hvertfall hos Hannants og blir hentet om to uker 🙂
Don’t grow up, it’s a trap!

Utlogget Rune Haugen

• IPMS Medlem
  • Pest og en plage
  • Takket: 110 ganger
  • WWII, helst i og over Norge.
« Svar #80 på: 07.10. 2017 19:37 »
Jeg har mottatt min Fw. Det er et finfint sett :)