Skrevet av Emne: AMK MiG-31BM Foxhound - varsel, store luftinntak i tråden. (1/48)  (Lest 2131 ganger)

Utlogget Anton Chumak

• IPMS Medlem
  • Pest og en plage
  • Takket: 14 ganger
  • "Here is Tom with the weather."
Sånn, da er kroppen smekket sammen og halene er på plass;

Det var litt trang passform men passet sammen veldig bra, trenger litt putty få plasser. Ellers er et par panellinjer fylt på vingene da de ikke eksisterer i virkeligheten, så det litt for seint under design prosessen.  :)
"Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say." Edward Snowden.

Utlogget Rune Haugen

• IPMS Medlem
  • Pest og en plage
  • Takket: 111 ganger
  • WWII, helst i og over Norge.
Diger skapning :o

Utlogget Anton Chumak

• IPMS Medlem
  • Pest og en plage
Hva mener dere, bør jeg drille ut eller ikke?

"Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say." Edward Snowden.

Utlogget Einar Sandvik

• Styret
  • Pest og en plage
  • Takket: 150 ganger
  • Evighet varer lengst.
Ja, du bør, og helst burde du gå over med ei tynn firkanta fil etterpå.

Einar S

Utlogget Anton Chumak

• IPMS Medlem
  • Pest og en plage
Det er pent umulig. Drillen jeg bruker er 0.4mm... Jeg er ikke en maur. :P

Utlogget Einar Sandvik

• Styret
  • Pest og en plage
  • Evighet varer lengst.
Siden du har drilla ut en, bør du nesten drille ut resten. Blir det veldig synlig når det er ferdigmontert på modellen?

Det finnes bittesmå filer med ulike profiler, og som er spisse i enden. Jeg kjøpte et sett slike på Model World i UK, tror jeg. Men, de blir nok for grove for hull på 0,4 mm.

Einar S
« Siste redigering: 13.12. 2015 22:30 av Einar Sandvik »

Utlogget Ragnar Eckhoff

• IPMS Medlem
  • Pest og en plage
  • Takket: 48 ganger

Hva er den dingsen for noe??

Ragnar :)

Utlogget Marius Sparby

• Dedikert
  • Total n00b

Hva er den dingsen for noe??

Ragnar :)

Bakre finnene på missilene som følger med. Russerne bruker slike på noen av missilene sine. Aner ikke om det er bedre eller værre enn "vanlige" finner.

Bør helt klart drilles ut. Ser bedre ut på den måten.

Utlogget Anton Chumak

• IPMS Medlem
  • Pest og en plage
De kalles "grid-fins" og i dette tilfellet brukes på R-77-1 missil. Ellers brukes de også på blant annet svære bomber (MOP) og raketter;

Og ja, fullførte alle 4 på en og det ser mye bedre ut.

Utlogget Anton Chumak

• IPMS Medlem
  • Pest og en plage
Cockpit ferdig. OOB, kun brukt dekaler til "klokkene".

Utlogget Stein Atle Stenberg

• Administrator
  • Pest og en plage
  • Takket: 102 ganger
  • I'm dezzzpickable
Ser bra ut dette Anton  :thumb:

:)
SAS

Utlogget Einar Sandvik

• Styret
  • Pest og en plage
  • Evighet varer lengst.
Aldeles utmerket cockpit, Anton.

Einar S

Utlogget Aleksander Rønning

• Nysgjerrig
  • *
Dette ser helt latterlig bra ut. Jeg holder på med Kittyhawk MiG-25 Foxbat PDS 1/48 selv, og det smetter ikke sammen av seg selv, akkurat. Når det er sagt er nok dine ferdigheter milevis over mine.

Ser frem til fortsettelsen! :praise:

Utlogget Anton Chumak

• IPMS Medlem
  • Pest og en plage
Går ikke så mye på ferdighetene mine, men ingeniørarbeidet gjort av produsentene. :) AMK har ekte ingeniører som bryr seg om hvordan settet ser ut og hvordan det går sammen, det kan ses tydelig på inntakene/hjulbrønnene for eksempel. Kan virke som veldig komplisert på instruksjonen men går sammen latterlig bra.

Kitty Hawk har derimot rykte som er bevist gang på gang - dårlig passform og dårlig research. Noen sett er bedre enn andre fra dem men jeg er redd for at MiG-25 fra dem er et av dems dårligste. Heldigvis så jobber AMK med MiG-25 familie.

Utlogget Aleksander Rønning

• Nysgjerrig
  • *
Spørs om jeg klarer å bli ferdig med KittyHawk sin før AMK gir ut sitt  :cheers: