Skrevet av Emne: Tamiya VW Type 1 1966 - Prosjekt Savannah - Satt på pause igjen 22/11-15  (Lest 2519 ganger)

Jørn B. Svendsen

• IPMS Medlem
  • Forumplager
  • Takket: 5 ganger
Du kan jo bruke delen til RatLook som er så populært i dag; Godt brukt og rustent karosseri, renovert/oppdatert teknisk og interiør atter byggerens smak.

Noen er faktisk kjørbare.......................................................................

Byggehilsen fra Jørn
Bilidiot med forkjærlighet for luftkjølt Porsche.

Martin Sørlie

• Moderator
  • Nysgjerrig
  • Takket: 1 ganger
*Grøss*

Neida, Ratlook kan være kult, men jeg er litt mer i brukt, men tatt vare på sjangeren selv. Eventuelt sympatisk restaurert med bevaring av så mye originallakk som mulig:)
Martin Sørlie
1985
"It's not what you drive, it's what drives you."

www.smallsize.no

Jørn B. Svendsen

• IPMS Medlem
  • Forumplager
  • Takket: 5 ganger
Jeg har aversjon mot å kaste "noe som helst". Det betyr at jeg har bygd noen "Delelager spesial". Og så har jeg kjøpt noe Resin av IKKE ypperste kvalitet. Her føyer det seg også pent inn en og annen mislykka lakkeringsjobb. Har også kjøpt ferdigbyggde modeller for restaurering, og noen ganger er ikke objektet det jeg trudde når kjøpeløsta bobbla over......................

Da er det bare å prøve å redde "skrotet" som best en kan, og betyr som regel ikke "strøken utstillings" stand...............................

Kan hende jeg kaster inn et bilde eller tre under "FERDIGE MODELLER".

Byggehilsen fra Jørn
Bilidiot med forkjærlighet for luftkjølt Porsche.