Skrevet av Emne: Smilefjes - be gone!  (Lest 1530 ganger)

Utlogget Edward H. Valholm

• Styret
  • Pest og en plage
  • Takket: 86 ganger
  • For mange idéer, for liten tid..
Smilefjes - be gone!
« på: 22.01. 2013 14:55 »
Er det noen mulighet å selv sette opp om man ønsker at IKKE smiley ikonene kommer som standard hver gang man glemmer seg og slenger inn en " :) " ?

Vet at man under "Vedlegg og andre alternativer" når man skriver et innlegg kan huke av for å ikke bruke smilefjes.. Men utrolig slitsomt å måtte huke av for dette hver gang..
Hilsen
Edward

Utlogget Stian Svendsen

• Administrator
  • Pest og en plage
  • Takket: 54 ganger
Sv: Smilefjes - be gone!
« Svar #1 på: 22.01. 2013 15:15 »
Jeg klarer ikke å finne noe slikt, men glemmer seg ?

Det betyr vel bare at du bør gå på smiley avvennings kurs ;) Om du ikke klarer å slutte å bruke de, men vil... Eller mistforsto jeg noe ?
mvh Stian

Utlogget Jens Roger Kristoffersen

• IPMS Medlem
  • Pest og en plage
  • Takket: 19 ganger
  • What, me worry?
« Svar #2 på: 22.01. 2013 15:35 »
Tror at Ed mente at hvis man skriver de tegnene som utgjør en smiley (":-)" eller ": )" ) og vil ha det til å se sånn ut, så endres det automatisk til:  :)
Jeg tror det er pillefjesene han ikke liker ;-)

That was an irreplaceable Steinway!
Not anymore, Madame.

Utlogget Per-Erik Kristiansen

• IPMS Medlem
  • Forumplager
  • Driver carries no cash. He's married.
« Svar #3 på: 22.01. 2013 15:50 »
Klikk på "Vedlegg og andre alternativer" da kommer dette bildet opp. Huk av for "Ikke bruk smilefjes."

Da skjer dette :)
”Computers may out-think us one day, but as long as people got feelings, we’ll be better than they are.”
Elvis Presley

If I want your opinion I'll remove the duct tape!
Broadcasting from the California Institute for the Used to be Alright...

Utlogget Arild Moland

• Pest og en plage
  • Takket: 91 ganger
« Svar #4 på: 22.01. 2013 16:01 »
Nå er det akkurat det du gjør Per-Erik, som Ed prøver å slippe å gjøre hver eneste gang han skriver innlegg. Nå ser jeg ikke helt poenget med å la være å få smilefjesene omsatt til grafikk når man likevel legger til smilefjes som tekst, men det er en annen sak.

Nå er det mulig for admin å skru av og på brukernes rettigheter til å styre visse innstillinger, men jeg vet ikke om dette er en av disse.

Arild :)
Prosjekt i arbeid nå:

Javisst!

Utlogget Per-Erik Kristiansen

• IPMS Medlem
  • Forumplager
  • Driver carries no cash. He's married.
« Svar #5 på: 22.01. 2013 16:08 »
Nå er det akkurat det du gjør Per-Erik, som Ed prøver å slippe å gjøre hver eneste gang han skriver innlegg. Nå ser jeg ikke helt poenget med å la være å få smilefjesene omsatt til grafikk når man likevel legger til smilefjes som tekst, men det er en annen sak.

Nå er det mulig for admin å skru av og på brukernes rettigheter til å styre visse innstillinger, men jeg vet ikke om dette er en av disse.

Arild :)

Ah, så det nå! My bad...  :doh:

Note to self: Les litt nøyere før du svarer neste gang! ;)

Per-Erik :)
”Computers may out-think us one day, but as long as people got feelings, we’ll be better than they are.”
Elvis Presley

If I want your opinion I'll remove the duct tape!
Broadcasting from the California Institute for the Used to be Alright...

Utlogget Atle Eriksen

• Æresmedlem
  • Forumplager
« Svar #6 på: 25.02. 2013 23:33 »
Er det noen mulighet å selv sette opp om man ønsker at IKKE smiley ikonene kommer som standard hver gang man glemmer seg og slenger inn en " :) " ?

jeg er litt usikker hva : ) betyr, hvis ikke det betyr  :) . Hvis det kan bety noe annet, please enlighten me. hvis ikke, så er dette fliesespikkeri og Edward, du  har aaalt for lite å drive med (sett inn smilefjes her) :). Nei nei nei. Der satte jeg inn et smilefjes likevel,   :doh: og i resten av verden dør barn som fluer og sult og hungersnød er "hverdagskost" Tsunamier utrydder hele samfunn, og så kommer dette smilefjeset og ler av meg.   ;D uff og uff. Verden går lukt åt helvete!! :(   Hmmm? surefjes...er det greit eller?  ::) Hva f*** er dette for noe. Spørsmålssmiley. Hakke jeg bedt om  >:( Nåhhh Sinna smiley. Et selvmotsigende tegn som skulle vært forbudt. dette er kjent for å trigge scitzofreni hos latente personer  :praise: Og denne hører ikke hjemme her. Bare dukket opp sånn helt uten videre.
Vi sees neste helg....With a smile"  :cheers: Nei skål blei det....... Nå legger jeg meg.
« Siste redigering: 25.02. 2013 23:47 av Atle Eriksen »
På projekt bordet:
I could tell you, but then I had to kill you!!

Utlogget Niels Christian Boman

• IPMS Medlem
  • Seriøst ivrig
  • Takket: 1 ganger
« Svar #7 på: 26.02. 2013 07:02 »
ROFL  ;D

Utlogget Jørgen Tangerud

• IPMS Medlem
  • Pest og en plage
  • Takket: 3 ganger
It was just a hobby. I didn't expect it to turn into a mental sickness......