Skrevet av Emne: MIG diplomat "Floggern" pølseklype skala.  (Lest 12291 ganger)

Anton Chumak

• IPMS Medlem
  • Pest og en plage
Sv: MIG diplomat "Floggern" pølseklype skala.
« Svar #135 på: 28.04. 2013 17:30 »
Veldig bra at du fikset nesa.  :thumb: Litt kutting og litt sparkel kan utføre underverk.

Så vidt jeg vet har ikke trumpeter endret noe som helst på formene i 1/48, men bare har noe annerledes sprue layout og trykket på "1/48" knappen.  ;) Dermed bør nesa være like feil, med forbehold av skala.
"Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say." Edward Snowden.

André Kristoffersen

• IPMS Medlem
  • Pest og en plage
« Svar #136 på: 20.05. 2013 23:13 »
Heisan A- bombe i posten i pinsen..To i tallet med pylon også, den blir "trang " å ta av med MIG-23M/MF , selv om de sies at det skal gå.. og riktig bra støp også... Takk til Andreiy i Kiev. Da lurer vi bare på lakken.. hm mye forslag der ute..?

Nå har jeg faktisk kjøpt en nose cone fra MIG-23MF i 1:1 fra Bulgaria , så da får jeg måle opp og gi ut bok..., så slipper vi noe mere sludder om dette.
-"Before Elvis, there was nothing"-

Jens Håkon Brandal

• IPMS Medlem
  • Pest og en plage
« Svar #137 på: 21.05. 2013 10:37 »
Flogger-radome i hagen er det ikke alle som har.  Du kommer til aa bli misunnelsesobjekt nummer 1 i Kongsberg:)

Jens
Overoverkverulant av Roy's nåde.

Sekterisk IPMS koryfe.

Man blir aldri for gammel til aa lese instrukser.