Skrevet av Emne: President Bottolf av Bongo en Limo sak  (Lest 8933 ganger)

André Kristoffersen

• IPMS Medlem
  • Pest og en plage
Sv: President Bottolf av Bongo en Limo sak
« Svar #75 på: 29.08. 2010 16:30 »
Tja denne har  tråden har vært uten action en stund. Ser ut til at det blir mitt mest ambisiøse prosjekt noen sinne og jeg blir ikke ferdig til NC :-X Det blir diorama med høydeforskjeller, og nå to hoved byggninger en treetasjers byggning med bar i første etasje, bordell i 2dre og President Bottolfs "hybel " i 3dje. Det blir fengsel, som "noen" har brytt seg ut av. Det blir marked med nesehorn stuing og så langt 12 -13 figurer, fra Jimmy flintstone som jeg venter på. Det blir fotoetsede blomster og palmer, og alt mulig rart.

Men jeg har gjort litt på limoen og det blir 440 sixpack motor med modifisert eksosannlegg og lett trimming. Er overbevist om at det er den rette  :thumb: etter at jeg fikk tatt denne fremdriftssaken nærmere i øyesyn og prøvekjørt i en Dodge Baracuda her om dagen.

Dana 60 for holde som bakaksel. Mellom akselledd  fra Mack lastebil er safe. ;)
http://i199.photobucket.com/albums/aa81/Peacekeeper_2007_bucket/PresidentBottolfavBongoenLimo002-1.jpg[/img]]
http://i199.photobucket.com/albums/aa81/Peacekeeper_2007_bucket/PresidentBottolfavBongoenLimo001-1.jpg[/img]]
Syntes demperne i settet var møkk, så jeg laget noen sjøl.

Sånn ellers så er dette ikke lambda sonder, men eksos rør med tennplugg i . Da får man flamme kaster effekt. Slik at innpåslitende sandal  undersotter blir holdt på behørig avstand ;D
-"Before Elvis, there was nothing"-

Oddbjørn Skripeland

• IPMS Medlem
  • Forumplager
« Svar #76 på: 29.08. 2010 17:05 »
Hva har brutt seg ut?
Ligger Vegårsheiulven i bånd utenfor baren?
Bling! Et annet .ord for bæsj.
Nur fliegen ist schöner.
Stuttgarter Karre ist auch gut.

André Kristoffersen

• IPMS Medlem
  • Pest og en plage
« Svar #77 på: 29.08. 2010 18:17 »
Hm avventer mye, men kanskje to "hobitter" i bagasjen med norsk flagg. Håper jeg blir ferdig med prosjektet før humoren setter seg i vrangstrupen, for å si det sånn. Det er vel ikke lenge før "noen " kommer til unnsettning.... ::)

Oddbjørn Skripeland

• IPMS Medlem
  • Forumplager
« Svar #78 på: 29.08. 2010 23:10 »
Sjå hær ;D
http://www.tvedestrandsposten.no/lokale_nyheter/article4586657.ece
Kan sikkert ta noen bilder en dag jeg besøker bestemor.
Nur fliegen ist schöner.

André Kristoffersen

• IPMS Medlem
  • Pest og en plage
« Svar #79 på: 19.03. 2011 21:48 »
Tja under nattens mørke har vi stjålet 426 Hemi motoren til Trygve og det har kommet en ny fyr på besøk som ikke liker for mye blæst om seg selv. Kjent for artige kostymer og djerve uttalelser..... Han ble sporenstreks satt i arbeid i rakfisk utsalget her nede...
 :) ;D :D

Anders Nicolaysen

• IPMS Medlem
  • Pest og en plage
« Svar #80 på: 19.03. 2011 21:59 »
Rakfisk og dadler!?  :pinch: :'( :o

Anders  ::)
Build what YOU want, the way YOU want to...slowly! (Al  Superczynski/A.Nicolaysen)

Oddbjørn Skripeland

• IPMS Medlem
  • Forumplager
« Svar #81 på: 20.03. 2011 17:47 »
Bongos justisminister Isak Ronny David fra Flekkerøya. ( han ble landsforvist fra øya etter å ha helt hjemmebrent i altervinen på bedehuset), lurer på om denne stiller på Skala han vil nemlig vite om han må stille med sine politistyrker.
Nur fliegen ist schöner.

Anders Nicolaysen

• IPMS Medlem
  • Pest og en plage
« Svar #82 på: 20.03. 2011 17:54 »
Politistyrker? Han kan jo bare svinge innom sin barndoms øy og raske med seg en bærepose med angreps-flått!

Anders  :D
Build what YOU want, the way YOU want to...slowly! (Al  Superczynski/A.Nicolaysen)

Tor Henning Engen

• IPMS Medlem
  • Seriøst ivrig
« Svar #83 på: 18.09. 2011 18:56 »
Herre Jemini, dvs Bongolands ideologiminister, det er i alle fall hans drømm, har akkurat hatt gjennomført ein inspeksjon av presidentens vordende kjøretøy, og lurer på om ikkje det burde begynne å skje noke med dette før Bongoneserne krever demokrati, og valg. Presidenten trenger jo eit staseleg kjøretøy når han reiser rundt i landet og "skjenker" befolkningen banalikør. Då er eg sikker på att banan "dyrkinga", skal holdes i sjakk av, han krysser fortsatt sine tær, ideologiministeren.  ???

Anders Nicolaysen

• IPMS Medlem
  • Pest og en plage
« Svar #84 på: 18.09. 2011 19:39 »
Sukk, jeg siterer salig henfarne anbassadør Olav (Ola) Dørum da vi begge fulgte Reidun Bruslettens signingsferd på Madagaskar etter hennes utnevelse til kongeriket Norges aller første bistandsminister.

Jeg var NRKs utskremte den gangen i 1985 og delte baksete med Ola Dørum gjennom paraden i Antananarivo. Ola var ambassadør til Dar-es-Salaam med sideakkreditering til Madagaskar.

"Hvorfor vifter de med disse flaggene?" sa Ola i baksetet på MB-600en vi satt i. "De burde jo kasta stein på oss!"

To år seinere ble Ola Dørum kjørt ned og drept i Geneve. Mannen som kjørte bilen var medlem av SWAPO - den namibiske søsterorganisasjonen til ANC. Ola Dørum hadde vært en nøkkelperson med hensyn til
overføring av midler fra Norge til både ANC og SWAPO.  I 1996 prøvde kollega Bo Brekke og jeg prøvde å finne ut av hva som egentlig skjedde med Ola Dørum. Det fant vi ikke ut av, men det resulterte i en radiodokumentar med
enda flere ubesvarte spørsmål.

Anders  :(

Atle Eriksen

• Æresmedlem
  • Forumplager
« Svar #85 på: 29.09. 2011 22:50 »
.........prøvekjørt i en Dodge Baracuda her om dagen.

Ehhh. det heter PLYMOUTH Barracuda.
På projekt bordet:
I could tell you, but then I had to kill you!!

Gaute Halsaunet

• IPMS Medlem
  • Pest og en plage
« Svar #86 på: 30.09. 2011 15:11 »
.........prøvekjørt i en Dodge Baracuda her om dagen.

Ehhh. det heter PLYMOUTH Barracuda.

Akkurat som Al Bundys Dodge, en Plymouth Duster ;)
TTT
Arrgh!!! She had a fine hull indeed!!
http://www.hubgarage.com/mygarage/Atmobil